مامان و بابای منتظر

سلام

1394/5/10 8:40
نویسنده : مامانی
145 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم نازنینم نمیدونم دختری یا پسری ولی همین که هستی خدارو هزار مرتبه شکر

عزیزکم ببخشید یه مقدار به خاطراینکه حال نداشتم نتوستم خاطره هاتو بیام یادداشت کنم ولی از الان که تو هفته 14 هستم سونوی nt و آزمایش غربالگری  رو دادم خدا رو شکر شما سالم بودین عزیزم چقدر شیرین بودی دکتر هرچی تحریک می کرد تکون بخوری شما دوباره برمی گشتی سرجات چند روز پیش دوباره رفتم دکتر خودم 5/5/94 خواست قلبت رو چک کنه همش داشتی پشتک وارو می زدی یه جا که بند نمی شدی راستی قلب نی نی خاله زهره هم دیده شد الحمدلله از شما یک ماه کوچیکتره عزیزم براش دعا کن

احتمالا دوستای خوبی بشین براهم انشالله

عزیزم سعی میکنم اتفاقات قبلی رو هم تو پست بعدی براتون بزارم

مامانی مراقب خودتون باشین و سفت این چند ماه رو هم به دل مامانی بچسبین

خدای مهربونم ممنونم برای همه نعمتهای بینایت مارو غافل به حال خو نگذار و حاجت همه حاجتمندا بخصوص منتظرین رو برآورده بخیر بفرما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)